El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Una mare denuncia angoixada l'assetjament que pateix la seva filla a un institut
La mare de na Marta acumula proves a l’ordinador i també per escrit de l’assetjament i ciberassetjament que pateix la seva filla de 13 anys per part de companys de l’institut. Al centre asseguren que aquest cas ha passat a ser una prioritat i que s’estan seguint tots els protocols, i així ho confirma també la Conselleria d’Educació. Però la mare considera que no s’hi està fent prou. Fins i tot, ha denunciat el centre, la inspectora de zona i els alumnes implicats.
La seva filla ha manifestat en alguna ocasió que vol morir i s’ha autolesionat. Ha deixat d’anar a moltes classes i fins i tot han posat la casa en venda per partir del municipi. “La meva filla s’ha convertit en un parc d’atraccions on tots volen pujar i inventen noves atraccions cada dia”, lamenta angoixada la mare. “Tant se val si ets discapacitat, sord, autista, obès, gras, guapo, intel·ligent… Si apareix el bullying, tant se val el motiu”. El curs passat es van incrementar en un 49% les actuacions del Programa Policia Tutor per casos d’assetjament a les Balears.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle