Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Després d'un 2021 de rècord, l'ONG Eix, Dret a la Vida alerta d'un increment de pasteres cap a les Illes, més lliures de vigilància
Aquest dimarts està previst que passin a disposició judicial 24 dels migrants que varen arribar el cap de setmana en pastera a les Illes. 70 esperen torn a l’antic quarter de Son Tous de Palma, entre els quals 3 persones que arribaren diumenge en bon estat de salut a aigües de Cabrera. També hi ha 5 menors no acompanyats que romanen a centres de menors i una dona a la Prefectura de la Policia Nacional.
En aquests primers de dies de l’any, han arribat 113 migrants que viatjaven en 7 barques interceptades a Formentera i Cabrera. Unes xifres que posen de relleu la tendència a l’alça del trànsit en aquesta ruta d’entrada per via marítima a territori europeu. “La ruta Algèria-Balears continuarà. La militarització i fortificació de les rutes de l’Alborà i l’Estret, més curtes i més lògiques, ha fet que els migrants cerquin altre vies per arribar a Espanya. I les Balears n’és una”, ha explicat en una entrevista a l‘Informatiu Matí d’IB3 Ràdio María González, responsable de l’associació Eix, Dret a la vida. “Lamentablement, aquesta ruta cap a les Illes és més llarga i més insegura i de vegades els equips de Salvament Marítim no han actuat”, ha afegit González, qui ha avisat que el fenomen migratori no s’aturarà aquest 2022. “Les persones es continuaran movent i les rutes algerianes i de les Canàries continuaran actives”, ha dit.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys