Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'empresa menorquina Dolçamar ha estat elegida com la productora de la millor mel de flors d'Espanya, per tercer any consecutiu
Per tercer any consecutiu, l’empresa menorquina Dolçamar ha estat elegida com la productora de la millor mel de flors d’Espanya, segons un portal especialitzat. La pandèmia els ha fet perdre la por d’obrir nous canals de venda. L’objectiu és començar a exportar-la durant els pròxims mesos i obrir una pàgina web per poder vendre fora de l’illa.
La millor mel de tot l’Estat es fa a Menorca. Així ho assegura el portal especialitzat mieladictos.com que, per tercer any consecutiu, ha elegit la mel menorquina ‘Dolçamar‘ com la millor de tot Espanya. Un producte que va néixer de l’amor al camp i l’apicultura, ara fa tot just 9 anys.
Tot i que la mel menorquina és un dels productes més desconeguts de l’illa, a finals del segle XVIII els anglesos ja l’exportaven a Londres com un producte exquisit. El secret: les terres menorquines i el clima mediterrani.
Els nombres ho demostren: en només 3 mesos esgoten tota la producció. I si alguna cosa els ha ensenyat aquesta crisi sanitària ha estat perdre la por de les vendes no tradicionals. Obriran pàgina web i, durant els pròxims mesos, faran un bot a l’exterior. Volen reivindicar la mel de l’illa i començar a exportar-la pròximament a altres països.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou