Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
En els darrers 3 anys, el servei d'emergències ha atès 4 noruecs en incidents greus
La titular d’Hisenda i d’Administracions Públiques, Catalina Cladera, ha acompanyat la Ministra-Consellera de l’Ambaixada de Noruega a Espanya, Torunn Viste, a la visita de les instal·lacions del servei d’emergències 112.
Uns 175.000 noruecs venen a les Balears cada any i uns 500 han establert aquí la seva residència. Des del 2005 hi ha un conveni de reciprocitat entre el Govern i el Consolat de Noruega. En els darrers 3 anys, l’112 ha atès 4 noruecs en incidents greus. Un d’ells va morir fa un mes i mig en un accident a Llucmajor quan anava amb bicicleta.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment