Són 65 persones que no tenen les habilitats necessàries per lluitar a la guerra contra Rússia
La ministra de Defensa espanyola, Margarita Robles, ha estat una estona amb un contingent de 65 militars ucraïnesos que reben formació a Toledo per part de l’exèrcit espanyol.
El comandant ucraïnès ha agraït l’ajuda espanyola. Admet que gran part dels seus soldats no tenen la capacitació militar suficient per guanyar la guerra.
“La defensa del seu país és la defensa de tots els països lliures, per això Espanya dona suport a Ucraïna” ha afirmat la ministra. “Sabem que són moments difícils i que han hagut de deixar la família, però esperam que se sentin com a casa seva” ha afegit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura