Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ho ha fet durant la V Jornada de la Salut, en què s'han guardonat gairebé 200 projectes en aquest àmbit
Gairebé 200 projectes en l’àmbit sanitari han estat guardonats aquest divendres horabaixa en la cinquena Jornada de la Salut de les Illes Balears.
L’acte, que s’ha celebrat al Palau de Congressos de Palma, ha comptat amb la presència de la ministra de Sanitat, María Luisa Carcedo.
Metges, infermers, auxiliars i també associacions han rebut aquest reconeixement per les seves iniciatives, que han contribuït a la millora del sistema de salut. La ministra ha volgut reconèixer l’esforç dels professionals i també ha felicitat les administracions de les Illes per la feina feta en Atenció Primària.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €