Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El reconeixement oficial de les malalties del col·lectiu, en canvi, es podria signar aquest mateix juliol
La ministra de Treball, Magdalena Valerio, s’ha compromès a fer feina per assolir les reivindicacions laborals de les cambreres de pisos, tot i que no ha donat cap termini concret. Valerio s’ha reunit amb representants sindicals de l’hoteleria balear. Ha estat el darrer dels actes que ha protagonitzat, aquest dimecres, a Mallorca.
La ministra ha pres nota, ha dit, de totes les reivindicacions que li han fet del sector si bé ha subratllat el compromís a millorar les condicions laborals de les cambreres de pisos. El reconeixement de les malalties professionals del col·lectiu és la que està més a prop de fer-se realitat. Abans, però, cal reunir la Mesa d’Ocupació de Qualitat a l’Hosteleria. Si els nombrosos compromisos que té li ho permeten, ha assegurat, ho farà aquest mateix mes de juliol.
Segons han explicat representants sindicals, però, s’ha mostrat menys receptiva a acceptar les reivindicacions en matèria de prejubilacions. Valerio ja havia advertit, al dematí, que el sistema actual per a finançar les pensions no basta i que cal anar pensant en noves fórmules com, per exemple, nous impostos.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits