L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La parròquia de la Santa Creu ha quedat plena per dir el darrer adéu a Horrach
La ministra de Turisme, Reyes Maroto, ha assistit aquest dilluns al funeral de l’empresari mallorquí Guillem Horrach. La ministra ha arribat acompanyada de la presidenta del Govern, Francina Armengol, i la secretària d’Estat de Turisme, Bel Oliver.
La parròquia de la Santa Creu ha quedat plena per dir el darrer adéu a Horrach. Al funeral hi han assistit personalitats de tots els sectors, fins i tot el cultural amb la presència del director de cinema, Agustí Villaronga.
Guillem Horrach va dedicar la seva vida als negocis familiars com l’immobiliari, el de l’art i l’hoteler. També era un apassionat del món del trot.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues