Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'aprovació dels pressuposts ja està garantida però apel·la al sentit de responsabilitat
La ministra d’Hisenda, María Jesús Montero, ha tornat a reclamar el suport al projecte pressupostari de 2021 -que ja té garantida la seva aprovació- com a “servei a la ciutadania” en un moment “decisiu” derivat de la pandèmia.
Durant el debat d’esmenes parcials en el Ple del Congrés dels Diputats, Montero ha insistit a “apel·lar al sentit de responsabilitat” de tots els grups i a la seva capacitat de “aixecar la mirada” per a entendre que Espanya travessa “un moment extraordinari”.
“Encara són a temps de reconsiderar la seva posició, facin-ho, demostrin que estan a l’altura del que el país necessita”, ha subratllat, “l’objectiu d’aquests Pressupostos no és qui els secunda sinó què aporten els comptes per a solucionar els problemes dels ciutadans”
També ha agraït el suport dels grups que ja han anunciat el seu vot favorable “superant debats estèrils”, perquè “és bo” comptar amb vots addicionals als dels partits que sostenen el Govern per a “enriquir el contingut” de la llei.
El Pressupost de 2021, ha afegit, permetrà avançar en la reactivació econòmica, “blindar l’Estat del benestar” mitjançant el reforç de la sanitat, l’educació o la dependència i aprofitar la situació per a abordar les transformacions econòmiques pendents.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors