A més, ha assegurat que l'Estat es compromet a finançar, en la seva totalitat, el tramvia que connectarà Palma amb l'aeroport. "Serà una realitat" ha afirmat
La ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez ha analitzat diversos temes en una entrevista feta per IB3 Notícies.”Garantirem que no es trencarà la cadena de subministrament”, ha afirmat la ministra davant l’aturada convocada per la Plataforma de Defensa del Transport.
La ministra Sánchez també ha contestat a altres qüestions: “Ens agradaria recuperar el tràfic aeri, estar en els mateixos nivells previs a la pandèmia” ha assenyalat.
A més, ha assegurat que l’Estat es compromet a finançar, en la seva totalitat, el tramvia que connectarà Palma amb l’aeroport. “Serà una realitat” ha afirmat.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto