La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
La infraestructura té prevista la seva finalització a finals d'enguany, tot i que no s'espera la posada en marxa fins mitjans de 2024
La vicepresidenta del Govern Central i Ministra per a la Transició Ecològica, Teresa Ribera, ha visitat les obres de la nova Estació Depuradora d’Eivissa ubicada a Sa Coma. Una infraestructura que té prevista la seva finalització a finals d’enguany, tot i que no s’espera la seva posada en marxa fins mitjans de 2024.
Recordem que les obres acumulen ja anys de retards per, entre d’altres motius, un informe desfavorable de recursos hídrics i la troballa de restes arqueològiques. Les feines varen iniciar-se en 2017 i les instal·lacions en un principi havien d’estar enllestides en 2021.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima