Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Fins ara s'han tramitat més de 246.000 expedients a conseqüència de la crisi sanitària
La ministra de Treball, Yolanda Díaz, ha defensat l’efectivitat dels Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) com a procediment per evitar els acomiadaments a les empreses durant aquesta crisi sanitària.
Díaz ha reiterat que els ERTOs no suposen cap acomiadament i que els afectats cobraran una prestació, apart d’existir un compromís de permanència en l’empresa durant sis mesos.
Durant la seva compareixença ha confirmat que, fins ara, s’han tramitat més de 246.000 ERTOs a tota Espanya a conseqüència de la crisi sanitària.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols