Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Borja Rodríguez i Marina Casals s'imposen a La Savina
Uns 2.000 corredors i corredores varen donar color un any més a les carreteres i els carrers de Formentera amb la celebració d’una Mitja Marató cada dia més estimada. Al far de la Mola, molts runners arribats d’arreu d’Espanya a la Pitiüsa del Sud.
Per als formenterers, aquesta és, sens dubte, la cita marcada en vermell al calendari. 21 quilòmetres entre la Mola i la meta a la Savina. El primer a arribar va ser el madrileny Borja Rodríguez, que va repetir la victòria de l’any passat en poc menys d’una hora i 9 minuts. En dones, triomf per a la jove catalana Marina Casals.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals