Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La cita es pot seguir per IB3 Televisió i pel canal de Youtube
La pedrera de Sant Antoni de Portmany de Can Coix és l’indret on se celebra la cinquanta-quatrena Passarel·la Adlib d’Eivissa. El títol de la desfilada d’enguany és Arrels de sa Terra i les models llueixen les creacions de dotze reconeguts dissenyadors. És la primera vegada que la cita es trasllada a un entorn natural com aquest, amb la clara intenció de vincular la moda Adlib, l’única marca amb denominació d’origen, amb el paisatge de l’illa d’Eivissa.
La model Nieves Álvarez, molt vinculada a l’illa, torna a presentar l’acte, després de quatre anys; un esdeveniment que l’organització assegura que és una experiència sensorial. Aquesta experiència es pot seguir per IB3 Televisió, en directe des de les 19.55 h, però també al canal de YouTube d’aquesta casa i al vídeo que encapçala aquesta notícia. La periodista Laura Tur en fa la narració, ajudada pels comentaris de la historiadora de l’art i escriptora Matilde Lladó.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases