Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
El Pi ha demanat un dictamen al Consell Consultiu sobre la legalitat de la nova norma
Establir un sostre de places turístiques continua sent el principal punt de discordància entre els signants dels Acords pel Canvi. Podem no cedeix, però dona opcions. Està preparant un informe jurídic que estableixi vies legals per incloure aquest límit a la llei. A més, també veu altres alternatives com mantenir l’article 49 de la Llei Delgado, el qual prohibeix el lloguer vacacional als habitatges plurifamiliars.
PSIB i MÉS afirmen que s’arribarà a un acord i que la llei s’aprovarà dimarts. Però al Govern li ha sorgit un altre entrebanc. El Pi ha demanat un dictamen al Consell Consultiu sobre la legalitat de la llei.
Aquesta proposta es votarà dimarts al ple, abans del debat de la llei. Si s’aprova, la tramitació de la llei quedaria paralitzada fins que el Consultiu elabori el seu informe. Els vots a favor de Podem a aquesta proposta són claus perquè tiri endavant. Per tant, la formació morada podria utilitzar-la per pressionar els socis de govern en les negociacions per consensuar les esmenes.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació