Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Josep Portella ha publicat un llibre d'aquesta temàtica que presentarà avui capvespre a la Biblioteca de Maó
Trenta-cinc anarquistes procedents de Catalunya, entre els quals es trobaven Lluís Companys i el Noi del Sucre, van ser reclosos a la Mola entre el 1920 i el 1922. Un bienni poc conegut de la història menorquina que explica Josep Portella al seu darrer llibre. Aquesta estada va tenir molta influència en el moviment obrer i anarquista de Menorca.
La Mola havia guanyat fama com a lloc de reclusió després que acollí a finals del segle XIX a 500 insurgents cubans.
En aquests dos anys que van ser a la Mola van coincidir amb el coronel massó Illán Salmerón, que els va donar carta blanca per crear un cercle intel·lectual dins la fortalesa.
El llibre apareix en any assenyalat perquè es compleixen 150 anys de la construcció de La Mola i 50 anys de la mort de Franco.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13