Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

TV3, À Punt i IB3 col·laboraren perquè la pel·lícula fos una realitat
‘La mort de Guillem’, un film coproduït per IB3, acaba de guanyar el Premi a la Millor Pel·lícula per Televisió en els Premis Gaudí. El llargmetratge narra l’assassinat del jove antifeixista valencià Guillem Agulló l’11 d’abril del 1993.
Carlos Marques-Marcet n’és el director i allò que mostra és el dolor i l’angoixa de la família, que va patir amenaces i va veure en el judici com els responsables de la mort de Guillem sortien pràcticament impunes.
TV3, À Punt i IB3 col·laboraren perquè la pel·lícula fos una realitat. L’Acadèmia del Cinema Català celebra avui la tretzena edició dels Premis Gaudí.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"