Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El Govern estudia ara les excepcions que pot haver-hi a la Llei de Sanitat Pública
A aquesta capella del cementeri de Porreres avui dijous dematí hi ha estat enterrada una dona. Això pot fer que la segona fase d’exhumació de més de 60 afusellats a la fossa de Porreres, que s’ubica a aquesta àrea no es pugui fer fins d’aquí a dos anys.
Segons la Llei de sanitat pública, s’ha d’esperar aquest temps a treure un cos d’un nínxol. La família n’havia firmat el consentiment, però al darrer moment aquesta persona ha canviat la voluntat.
El Govern ha enviat avui dijous dematí a les nou una resolució amb mesures cautelars a l’Ajuntament per tal de precintar l’indret, ja que està pendent de fer-hi l’excavació.
Des de l’Ajuntament, expliquen que han col·laborat i han oferit alternatives als familiars. El Govern estudia ara les excepcions que pot haver-hi a la Llei de sanitat pública i tampoc no descarta emprendre mesures jurídiques.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar