Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els enterraments i les incineracions als cementiris municipals estan per sota de la mitjana
215
Què costa morir a Palma? Quines són les possibilitats que tenen els ciutadans? Són preguntes que l’Empresa Funerària Municipal mirarà de contestar aquest divendres. El cementeri Bon Sosec celebra una jornada de portes obertes per acostar als ciutadans tots els tràmits que du implícita la mort.
En els cementeris de gestió municipal el preu bàsic per enterrar un cos és de 1.839 euros, als quals s’hi ha de sumar el preu de la tomba. En el cas de les incineracions, el cost s’eleva als 2.045 euros. Són, assegura la funerària municipal, preus que se situen per davall de la mitjana a l’Estat.
A Palma han notat un augment en les peticions d’incineració. Per això l’Ajuntament ja fa feina en la instal·lació d’un nou forn crematori, segons ha explicat a l’Informatiu Matí el gerent de l’Empresa Funerària Municipal, Jordi Vilà.
Durant la jornada de portes obertes els assistents podran visitar les instal·lacions i assistir a una xerrada sobre el testament vital i les darreres voluntats.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat