Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Per primera vegada en 18 anys d'història de la Mostra, l'Ajuntament no va fer els tràmits per sol·licitar l'ajuda
Per primera vegada en 18 anys la mostra d’Arts Escèniques de Santa Eugènia no ha estat subvencionada pel Consell de Mallorca. L’oposició acusa el consistori de desídia per no haver sol·licitat enguany l’ajuda. El pressupost de la mostra ascendeix a 30.000 euros, i l’any passat el Consell hi va aportar prop de 16.000.
El batle de Santa Eugènia assegura, en canvi, que aquesta despesa ja està prevista als pressupostos, i argumenta que, per falta de personal, van decidir prioritzar els tràmits d’altres subvencions amb més quantia econòmica. La mostra es va celebrar del 27 al 29 de juliol.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora