Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

En total, són 37 els restaurants que participen en la mostra, de tots els pobles i algunes zones turístiques
Una versió d’ous romputs amb cuixot de Menorca. Porcella desossada confitada amb base de poma. Amanida amb figues confitades de Menorca i formatge Maó. Tot amb producte local. Són alguns dels plats que han preparat al restaurant Maribel de Cala Blanca, en la Mostra de Cuina Menorquina.
En total, són 37 els restaurants que participen en la mostra, alguns amb propostes més innovadores i d’altres de més tradicionals. Hi ha restaurants de tots els municipis, però també de zones turístiques. Enguany, la mostra ha començat més tard i s’estendrà fins al 8 d’octubre, cosa que ajudarà a allargar la temporada.
Alguns ofereixen el “Menú Mostra” per 20 euros, sense beguda inclosa; d’altres, un “Menú Gastronòmic” de format i preu lliure.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions