L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Hi ha famílies senceres i generació rere generació que s'hi dediquen, però preocupa si els més joves les continuaran
Sineu ha celebrat la quinzena edició de la Mostra de Matances. Un esdeveniment que el que pretén es mantenir les tradicions i que perdurin. La pluja, però, ha deslluït el dia, que coincidia també amb la Fira de Sant Tomàs.
És l’atracció principal, veure tot el procés de com es fan les matances. Sense maquinària, amb estris en la mà i amb molta traça.
Hi ha famílies senceres i generació rere generació que s’hi dediquen. Preocupa si els més joves les continuaran.
Ha estat l’aturada obligada, quelcom d’innovador per a alguns i ple de records per d’altres. I d’aquí sortiran les llonganisses i els botifarrons, que es menjaran per Sant Antoni.
Els fogons no han aturat, sobrassada frita, que s’ha pogut tastar amb un tassó de vi.
Aquesta fira, amb el porc com a protagonista, ha tingut un espai dedicat a l’animal. N’han pesat prop d’una vintena, i el guanyador damunt la bàscula: 330 quilos.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues