Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Quatre projectes conformen aquesta mostra dirigida pel Departament d'Educació i Formació d'Es Baluard
Una de les apostes del Museu d’Es Baluard és apropar als nostres majors a les seves activitats. Amb aquest objectiu va néixer el projecte “Entre mirades”, on han participat un grup d’usuaris del centre de gent gran Domus Vi de Marratxí.
Un altre dels projectes que aglutina la mostra “I afora què”, és l’anomenada “Aflorar…teixit emocional”. Una inciativa on l’artista Tatiana Sarasa ha treballat amb dones migrants i on a través de l’art, les participants han pogut compartir les ses seves històries més íntimes i personals.
“Bus 7. Projecte interbarris. De la Barriada a la Urbanització” és un altre dels quatre projectes que completen la mostra i que ha donat com a resultat una cartografia de les inquietuts artístiques i personals dels usuaris de la línia de bus que uneix Son Gotleu amb Son Rapinya i Son Vida. També els joves estudiants participen d’aquesta mostra amb el projecte “Còs i gènere: projectes transversals de l’art contemporani”.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"