El treball inclou nou cançons i hi han participat diferents músics menorquins
La música brasilera inspira l’artista catalana, però de cor menorquí, Mònica Sardà. La Sala Albert Camus de Sant Lluís -el municipi on viu des de ja fa més d’una dècada-, es va omplir aquest dissabte per escoltar en directe les nou cançons que componen el seu primer disc. “Travessia” és un treball inspirat en ritmes brasilers i que defineix la trajectòria professional de Mònica Sardà. Al projecte hi han participat diferents músics illencs que, també, l’acompanyaren dalt l’escenari. Part dels beneficis de la venda d’entrades al concert es destinaran a l’ONG Kakolum, una organització al sud del Senegal i amb la qual es troba molt vinculada la cantant. Allà s’hi duen a terme diferents projectes tant de protecció del medi ambient com de protecció dels drets de les dones, entre d’altres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda