Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'Associació Espanyola contra el Càncer ofereix un nou servei per a millorar la qualitat de vida dels malalts
Millorar la qualitat de vida i el benestar social, físic i emocional dels pacients. Aquest és l’objectiu de la musicoteràpia oncològica. Un nou servei que, per primera vegada, ofereix a les Illes l’associació espanyola contra el càncer.
Una sessió de musicoteràpia oncològica és un espai per canalitzar les emocions que desperta la malaltia a través del ritme. Improvisació, ball i acords que s’entremesclen a favor del benestar físic, social, i també espiritual de les participants.
De moment, n’han fet 10 sessions. De moment, es tracta d’un projecte pilot, pioner a les Balears, que ha estat, diuen, tot un èxit. Un nou servei que ofereix aquí l’Associació Espanyola contra el Càncer i que es tornarà a reprendre a partir del mes de setembre.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit