Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Melodies i sons misteriosos i inquietants, alguns d'ells de fa més de 13.800 milions d'anys, abans del "big bang"
Aprofitant que molta gent celebra Halloween, la NASA ha fet pública una llista de sons de l’espai que qualifiquen de “sinistres”. Melodies i sons misteriosos i inquietants, alguns d’ells de fa més de 13.800 milions d’anys, abans del big bang.
A l’inici del vídeo es pot sentir com sona el centre de la nostra galàxia. Són dades captades per l’observatori Xandra de la Nasa convertides en melodia. Hi ha sons de l’espai inquietants i d’altres de pertorbadors, com els que generen les ones de la ionosfera de Júpiter.
A la llista hi trobam també els sons de la lluna Europa, també de Júpiter. A més, la Nasa ha captat sons de fa 13.800 milions d’anys. És d’abans que l’univers estigués ple d’estrelles i planetes, abans del “big bang”. En aquesta selecció de sons inèdita, feta pública amb motiu de la festivitat de Halloween, també podem sentir el so profund d’un terratrèmol a Mart.
La Nasa considera que alguns dels sons de l’espai farien por a la més espantosa de totes les criatures.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106