L'agència estatunidenca ha hagut de retardar fins a quatre vegades la partida de la missió
La NASA ha enlairat, amb èxit, aquesta matinada la seva missió no tripulada Artemis, que té com a objectiu preparar el camí per a l’exploració lunar i per a l’enviament posterior d’astronautes. L’agència estatunidenca ha hagut de retardar fins a quatre vegades la partida de la missió des del Centre Espacial Kennedy de cap Canaveral. Dues per raons tècniques i unes altres dues per causes meteorològiques. La missió ha de mesurar les capacitats de la nau Orion, en la qual hi poden caber fins a quatre tripulants. La nau, amb tres maniquins a bord que recopilen dades per a ajudar futures tripulacions, volarà prop de la Lluna abans de tornar a la Terra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura