Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Segons l'empresa, l'actual situació de la pandèmia a Europa i el nord d'Àfrica suposa una reducció significativa del trànsit de passatgers i les rutes a les Illes generen pèrdues
La naviliera FRS Ibèria deixarà d’operar la línia Melilla-Motril, Alcúdia-Ciutadella i Eivissa-Formentera, en els pròxims dies, per l’actual situació de la pandèmia de la covid a Europa i el nord d’Àfrica que suposa una reducció significativa del trànsit de passatgers i pèrdues en aquestes rutes.
Les últimes jornades en les quals FRS Ibèria operarà aquestes rutes seran el 10 de desembre en la línia Melilla-Motril i el 15 de desembre a Alcúdia-Ciutadella, ha informat la naviliera en un comunicat.
Els passatgers que disposin de bitllets poden canviar-los o sol·licitar el seu reemborsament en el servei d’atenció telefònica d’FRS Ibèria (+34 956 68 18 30) o en booking@frs.es.
Amb aquesta decisió i després del començament d’operacions, el mes d’octubre passat, del fast ferri “Llevant Jet” en la línia Ceuta-Algesires, la companyia reorienta la seva posició estratègica cap a les rutes de l’Estret de Gibraltar, mantenint una forta capacitat operativa de cara al restabliment de les connexions marítimes amb el Marroc.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval