La naviliera FRS deixa d’operar a les Balears per motius econòmics derivats del tancament al Marroc
Segons l'empresa, l'actual situació de la pandèmia a Europa i el nord d'Àfrica suposa una reducció significativa del trànsit de passatgers i les rutes a les Illes generen pèrdues
La naviliera FRS Ibèria deixarà d’operar la línia Melilla-Motril, Alcúdia-Ciutadella i Eivissa-Formentera, en els pròxims dies, per l’actual situació de la pandèmia de la covid a Europa i el nord d’Àfrica que suposa una reducció significativa del trànsit de passatgers i pèrdues en aquestes rutes.
Les últimes jornades en les quals FRS Ibèria operarà aquestes rutes seran el 10 de desembre en la línia Melilla-Motril i el 15 de desembre a Alcúdia-Ciutadella, ha informat la naviliera en un comunicat.
Els passatgers que disposin de bitllets poden canviar-los o sol·licitar el seu reemborsament en el servei d’atenció telefònica d’FRS Ibèria (+34 956 68 18 30) o en booking@frs.es.
Amb aquesta decisió i després del començament d’operacions, el mes d’octubre passat, del fast ferri “Llevant Jet” en la línia Ceuta-Algesires, la companyia reorienta la seva posició estratègica cap a les rutes de l’Estret de Gibraltar, mantenint una forta capacitat operativa de cara al restabliment de les connexions marítimes amb el Marroc.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil