Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Alguns turistes passen per damunt les pedres i també s'hi han produït actes vandàlics
La necròpoli de Son Real pateix desperfectes per visitants que no la respecten. Milers de visitants durant tot l’any passegen vorera de mar per Can Picafort fins que es topen amb la necròpolis de Son Real. Un cementeri prehistòric propietat del Govern des de l’any 2002.
Segons l’Ajuntament de Santa Margalida, els visitants no en respecten l’entorn i demanen que totes les institucions s’hi impliquin. Els arqueòlegs que hi han fet feina durant tots aquests anys, i que han trobat més d’un centenar de sepultures, reconeixen que els actes vandàlics han minvat d’ençà d’uns anys fins ara, però consideren que no té cap sentit que ara no es protegeixi.
El Govern assegura que, de moment, no ha rebut cap queixa oficial. Tant l’Ajuntament de Santa Margalida com el Consell de Mallorca sí, però creuen que és la propietat qui ha de fer la primera passa. L’Ajuntament inverteix cada any 18.000 euros per mantenir-lo net i en condicions però, segons els tècnics, no és suficient per assegurar-ne la conservació.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo