Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els fenicis van portar la civilització a l'illa d'Eivissa, on aportaren la cultura i els coneixements d'orient
Dos dels quatre elements que formen part del Patrimoni de la Humanitat d’Eivissa són el poblat fenici de sa Caleta, el primer assentament civilitzat de l’illa d’Eivissa, i la necròpolis del Puig des Molins, on es calcula que hi ha més de 3.000 tombes que aporten dades molt importants de gairebé dos mil anys d’història.
És el primer assentament civilitzat, els fenicis que venien de Tir, el Líban, van arribar a Eivissa i això va provocar un canvi en els seus habitants: de la prehistòria a la civilització.
En veure que l’illa era segura, s’hi van traslladar i van fundar la ciutat d’Eivissa a Dalt Vila. Una ciutat des d’on controlaven el comerç entre Espanya i el nord d’Àfrica, la qual cosa va convertir Eivissa en una de les ciutats més importants d’occident.
Ara ja tenien l’acròpolis, però els faltava la necròpolis, que separaven amb un accident geogràfic, per això la van fer a la zona del puig des Molins. Un cementeri amb dos mil anys d’història amb petjada fenícia, púnica, romana i musulmana. Una necròpolis caracteritzada per ser una de les millors conservades de tota la Mediterrània. A través dels morts, dels objectes funeraris, s’ha pogut conèixer com vivien els vius.
Es calcula que hi ha entre 3.000 i 4.000 tombes distribuïdes des de dalt del puig des Molins i fins a l’avinguda d’Espanya.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora