La brigada de neteja de platges de Menorca s’ha reforçat enguany amb quatre treballadors més que des de principi de març es troben retirant residus dels 130 arenals de l’illa.
El Consell de Menorca ha decidit reforçar aquest servei davant l’arribada de turistes que s’espera per a la Setmana Santa i l’anirà incrementant a mesura que s’atraqui la temporada. Actualment, hi ha 12 treballadors que s’estan centrant sobretot a retirar troncs i branques i no serà fins al maig quan començaran a retirar la posidònia seca.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa