Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Tot i l'episodi de pluges, Cúber i el Gorg Blau registren un 12% manco de capacitat que l'any passat a principi d'any
El nivell dels embassaments que abasteixen Palma han augmentat la seva capacitat. En dos dies, el Gorg Blau ha passat del 53 al 65 per cent de la seva capacitat.
Cúber, que només rep aigua de dues fonts, el torrent de l’Ofre i el torrent de Son Torrella, ha pujat manco, però ja arriba al 57,72 per cent de la seva capacitat.
Des de divendres, els pluviòmetres de la zona dels embassaments han registrat més de 65 litres per metre quadrat, i s’hi han d’afegir l’aigua del desgel i les correnties de la part alta de la muntanya, que segons els tècnics, seran les aportacions més significatives durant els pròxims dies.
En conjunt, els dos embassaments es troben al 62,59 per cent de la seva capacitat, i disposen de més de 7.500 hectòmetres cúbics d’aigua.
Emaya, que gestiona l’aigua dels embassaments ha comparat les dades i tot i les pluges dels darrers dies, els embassaments acumulen un 12 per cent manco d’aigua que en els mateixos mesos de l’any passat
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles