Per primera vegada s'oferiran visites dialogades. Seran gratuïtes i per a grups de 8 persones com a màxim
La Nit de l’Art d’enguany serà de dia. Des de dimecres 16 i fins dissabte 19 de setembre, museus i galeries obriran les portes al públic entre les 12 i les 18 h. L’objectiu d’aquest canvi és evitar les aglomeracions.
Formen part de la iniciativa 12 espais (11 a Palma i 1 a Andratx): Aba Art Lab, CCA Andratx, Galeria Fran Reus, Horrach Moyà, Kewenig Palma, Galeria Pelaires, Galeria Pep Llabrés, Galeria Xavier Fiol, Casal Solleric, Caixaforum, Es Baluard i Fundació Miró.
Una altra de les novetats és que hi haurà visites dialogades obertes a tothom i gratuïtes. Es faran en grups de màxim 8 persones. S’ha de reservar plaça al web artpalmacontemporani.com.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres