L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Per primera vegada s'oferiran visites dialogades. Seran gratuïtes i per a grups de 8 persones com a màxim
La Nit de l’Art d’enguany serà de dia. Des de dimecres 16 i fins dissabte 19 de setembre, museus i galeries obriran les portes al públic entre les 12 i les 18 h. L’objectiu d’aquest canvi és evitar les aglomeracions.
Formen part de la iniciativa 12 espais (11 a Palma i 1 a Andratx): Aba Art Lab, CCA Andratx, Galeria Fran Reus, Horrach Moyà, Kewenig Palma, Galeria Pelaires, Galeria Pep Llabrés, Galeria Xavier Fiol, Casal Solleric, Caixaforum, Es Baluard i Fundació Miró.
Una altra de les novetats és que hi haurà visites dialogades obertes a tothom i gratuïtes. Es faran en grups de màxim 8 persones. S’ha de reservar plaça al web artpalmacontemporani.com.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N