Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

El varen enregistrar, en part, durant el concert que feren l'agost de 2016 al poble
Han passat dos anys i tres mesos des d’aquesta salutació d’allò de “bona nit, Porreres“. Era el retrobament de la banda catalana amb el públic illenc, 15 anys després.
El concert, al parc de n’Hereveta de Porreres, va ser enregistrat perquè aquest divendres, i gairebé per sorpresa, Sopa de Cabra pugui presumir de nou disc.
“La nit dels sopa“, gravat als concerts de Porreres i Girona, és un recull de dotze cançons. Dotze clàssics de la discografia que, per a molts, ja són autèntics himnes.
És el sisè treball en directe de la banda. Un retrat del músic en el seu hàbitat natural: l’escenari i el directe, allà on les emocions volen i les banderes poden tenyir-se de blanc.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000