El cap de setmana ha bufat la tramuntana i la sensació ha estat freda
Divendres passat va arribar una massa d’aire fred, que ha deixat un cap de setmana amb temperatures pràcticament d’hivern; a més, el vent de tramuntana ha provocat que la sensació tèrmica fos més baixa. Anit passada, el vent s’ha encalmat i ha fet que la setmana comenci amb temperatura d’hivern, i a la majoria d’observatoris s’han registrat els valors més baixos d’aquesta tardor.
A la serra de Tramuntana hem de destacar Son Torrella, on el termòmetre ha baixat fins a 1 °C i 2,6 °C a Lluc. Defora de la Serra, també hem tengut temperatures per davall dels valors habituals per l’època; a la salinera de Campos el termòmetre ha baixat fins als 1,5 °C i 2,6 °C a Binissalem.
En el cas de les Pitiüses, els valors més baixos s’han registrat a Sant Joan de Labritja amb 3,5 °C, 6 °C a Vila i 8,6 °C a Sant Francesc.
A Menorca, la temperatura mínima més baixa la trobam a Cala Galdana, amb 4,4 °C. També ha estat un vespre fred a punts de l’interior de l’illa, on s’ha baixat fins als 6 °C a l’observatori de Ferreries.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració