Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Obliga els usuaris, cada vegada que recarreguen, a haver de tornar al parquímetre
Aparcar en la zona blava de Formentera continua generant polèmica entre els conductors. La nova app creada pel Consell suprimeix el paper de tenir cura del medi ambient, però obliga els usuaris, cada vegada que recarreguen, a haver de tornar al parquímetre.
La divisió d’opinions és present al carrer entre els conductors .
El Consell defensa que aquesta és l’única manera d’aconseguir que hi hagi rotació de vehicles i aparcament disponible en les zones de més trànsit d’automòbils.
Els turistes també hauran de descarregar-se l’aplicació per a poder aparcar els vehicles llogats en la zona blava.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats