Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Estefanía Gonzalvo, del Partit Popular, és la quarta batlessa del municipi d'aquest mandat
Des de les 7 del matí, la nova batlessa d’Andratx ocupa el seu despatx. Estefanía Gonzalvo ha recuperat el crucifix que l’anterior batle socialista, Toni Mir, havia retirat. És l’única cosa que ha canviat de l’estança, ja que, explica, la seva prioritat és començar a fer feina.
La batlessa del Partit Popular assegura que arriba amb un tarannà dialogant i serè. Això, després d’haver arrabassat la vara de batlia al socialista Toni Mir, gràcies a una moció de censura històrica al municipi. Gonzalvo governarà juntament amb Ciutadans i El Pi, les formacions que varen signar la moció de censura contra Mir. El regidor taronja, Ángel Hoyos, s’ocuparà de l’àrea d’urbanisme.
Un dels principals reptes del consistori és fer front a les indemnitzacions milionàries i demolicions urbanístiques de sentències judicials. Així mateix, la seva prioritat és solucionar la manca d’efectius de la policia local i donar estabilitat a la gestió del municipi.
El socialista Antoni Mir, tercer i darrer batle d’Andratx d’aquest mandat
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta