El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Preveu un total de 9 línies i un increment de freqüències. També s'adequarà la xarxa ciclista
Per a la temporada que ve, Formentera disposarà d’una nova concessió de transport públic. La que hi ha ara mateix es troba en situació de pròrroga des del 2018. Aquesta nova concessió preveu més freqüències, més línies i vehicles que s’adaptin millor a l’illa.
A més d’aquestes millores en el transport públic, també s’adequarà la xarxa ciclista, s’incorporaran carrils bici a totes les rotondes de l’illa i es tancarà el trànsit de vehicles a motor al camí des Brolls, que es troba en ple Parc Natural.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran