Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Maria Duran vol que es faci feina de manera transversal
Maria Durán enceta nova etapa com a directora de l’Institut Balear de la Dona. Entre els objectius principals destaca la creació de les Unitats d’Igualtat a les Conselleries, per poder analitzar l’impacte de gènere de les polítiques públiques.
Maria Duran cap d’IBDona marca la línia de treball per aquesta nova legislatura. Destaquesta la importància de treballar des d’un eix transversal des de tots els àmbits de l’administració pública.
Per frent front an aquest reptes Duran destaca la inversió del 1% del Producte Interior Brut destinat a la lluita per combatre les diferències de gènere i la violència masclita a les Illes.
En referència a les festes populars i el reclam feminista de gaudir de l’espai public Duran ho te clar.
Una nova etapa plena de reptes per seguir combatent la xacra masclista.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya