Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els tècnics estudien si s'ha d'esbucar l'edifici i fer-ne un de nou a causa de defectes estructurals
La Conselleria d’Educació preveu licitar les obres de la nova Escola d’Arts i Oficis l’any que ve. S’ubicarà a les antigues instal·lacions del SOIB, a sa Blanca Dona, i ara els tècnics estudien si esbucar tot aquest antic edifici o tan sols una part. Es mirarà també d’ampliar la formació que s’ofereix a l’actual Escola d’Arts i Oficis a unes instal·lacions, les d’ara, que també han quedat obsoletes.
L’objectiu és tenir el projecte executiu a finals d’enguany o a principis del que ve. El conseller d’Educació, Antoni Vera, ha assegurat que l’edifici està en molt mal estat i que per això es valorarà ara si fa falta tirar-lo tot avall i aixecar-ne un de nou o fer-ne una reforma integral.
S’oferirà tota la formació professional de grau mitjà i superior de l’Escola d’Arts i Oficis, i es mirarà d’ampliar l’oferta de batxillerat artístic, amb tres línies per a primer de batxillerat i tres línies més per a segon. A més, tendrà també un espai per poder fer-hi Educació Física, que ara manca. El Govern preveu que les obres es puguin licitar l’any que ve.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata