Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Fa quatre anys que els passatgers han de passar per un envelat provisional
La futura estació marítima de Botafoc al port d’Eivissa es començarà a construir enguany, segons l’Autoritat Portuària de les Balears (APB). Ara per ara, els passatgers que utilitzen les línies regulars amb la Península han de passar per un envelat provisional que es va instal·lar al dic del Botafoc el 2013, quan es va treure el trànsit de passatgers del port d’Eivissa per reformar-lo.
Ara, l’APB està pendent dels darrers tràmits administratius amb el govern espanyol per començar el projecte de la nova estació marítima. Si es resolen aviat, podrien començar abans de maig, si no esperarien a l’octubre, ja que no es poden fer obres durant la temporada turística. Les característiques del nou edifici han estat consensuades amb l’Ajuntament d’Eivissa.
Molts usuaris es queixen de l’estació provisional i creuen que ja és hora de fer-ne una de nova.
D’altra banda, l’empresa concessionària de l’edifici del Martell té previst inaugurar-lo el pròxim estiu. Ja ha presentat a l’APB el projecte per instal·lar-hi una oficina, on s’ubicarà la capitania del port.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació