Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
"Més de la meitat del conveni actual per a nosaltres és palla", diu el nou president, César Amable
122
La nova junta de l’Associació de Restauració de PIMEM reclama que les prop de 8.000 empreses del sector a Mallorca surtin del conveni col·lectiu d’Hoteleria. Els nous responsables de la patronal, presidida per l’empresari César Amable, també s’han marcat com a objectiu evitar el tancament de molts restaurants a Mallorca durant quatre mesos l’any, per la temporada baixa.
PIMEM Restauració ha anunciat que iniciarà contactes amb la resta de patronals, sindicats i Govern per aconseguir tenir un conveni propi en dos anys. Assumeixen que hauran d’aplicar el preacord de pujada salarial del 8,3% en dos anys, però critiquen que el conveni d’hoteleria no preveu la realitat del seu sector.
“Més de la meitat del conveni d’hoteleria per a nosaltres és palla, xerra de cambreres de pis, de manteniment o de coses que no ens afecten”, ha dit el president, César Amable. I el nou vicepresident, Jaume Colombàs, ha afegit: “Els que han acordat i signat aquest conveni són els grans hotelers, que són pocs en comparació amb tots els empresaris del nostre sector”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital