Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

En els darrers dies el Consell d'Eivissa ha obert 11 expedients contra habitatges turístics irregulars
Des del Consell d’Eivissa asseguren que en els darrers dies han obert 11 expedients contra habitatges turístics irregulars que es publiciten a plataformes d’Internet. S’actua contra el propietari, el comercialitzador i la plataforma d’internet.
Fins a 500 anuncis de pisos de lloguer a Eivissa es poden trobara en un portal web, però els preus són alts. Un pis de tres habitacions a Vila per a tot l’any no baixa dels 1.200 euros i encara hi ha molts propietaris que només lloguen a residents per la temporada d’hivern.
Des de les immobiliàries asseguren que la nova Llei Turística ha suposat un cop d’efecte, perquè molts propietaris no volen córrer riscs però reconeixen que els preus no han baixat.
L’inversor que comprava pisos per llogar a l’estiu està desapareixent i des de l’associació d’immobiliàries esperen que la llei turística també contribueixi a moderar els preus de compravenda. En el mercat del luxe asseguren que els clients volen cases grans o estar a prop dels ports esportius.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar