Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'obre la possibilitat a que els camps de futbol i hipòdroms puguin veure públic les pròximes setmanes
Amb el punt i final a l’estat d’alarma, l’esport a les Balears tornarà d’aquí a unes hores a la normalitat, o millor dit, a una nova normalitat farcida d’unes normes que ens recorden que la Covid-19 encara roman entre nosaltres.
La gran novetat és la represa de les competicions, a les modalitats esportives incloses al calendari de la temporada 19-20 i, amb elles, també tornarà el públic als estadis... Encara que han quedat exclosos els esports d’equip i de contacte, la conselleria d’Afers Socials i Esports ha obert algunes vies excepcionals al món del futbol. En percentatges, als partits es podrà omplir fins a un 75% de la capacitat màxima, i amb xifres, no es podran superar les 1.000 persones a instal·lacions a l’aire lliure, i 300 si és a cobert. Per tant, es podria produir per exemple la presència de públic al Municipal de Santanyí per gaudir del play-off a Segona B i, fins i tot, als partits del Mallorca a Son Moix.
Deixant de banda la competició, la regla d’or a la nova normalitat és la del 75%. És a dir: en termes percentuals, tota activitat esportiva que es dugui a terme dins una instal·lació esportiva, ja sigui un entrenament o una classe dirigida, a l’aire lliure o a cobert, no podrà superar el 75% de la capacitat màxima de la pràctica esportiva, encara que el nombre màxim de participants, quant a xifres, varia segons la modalitat esportiva que practiquem. Per a les platges, aquesta norma se simplifica: es permet l’esport individual i en parelles i, si volem anar al parc a entrenar amb un grup de persones, no podrem ser més de 30.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella