Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
La ministra de Justícia, Pilar Llop, ha anunciat avui migdia en un acte institucional a Cort que varen comprar-los el 7 de novembre
250
La ministra de Justícia, Pilar Llop, ha anunciat avui migdia a Palma que la capital balear tindrà un nou centre judicial a uns terrenys de Son Pardo, al costat de la Via Cintura, que el Ministeri va comprar el 7 de novembre.
Llop ha fet l’anunci en un acte institucional al Saló de Plens de Cort, on ha estat acompanyada per l’alcalde de Palma, José Hila, la presidenta del Govern, Francina Armengol, i la delegada del Govern a les Balears , Aina Calvo, entre altres.
La ministra ha subratllat que la nova seu judicial estarà a prop del Centre Penitenciari, fet que facilitarà els trasllats de presos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Una desena de veïns han abandonat les cases prefabricades per ordre judicial