CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'obra conta la història d'un fet real que va tenir lloc a Eivissa durant la Segona Guerra Mundial, i ara s'ha convertit en dibuixos en blanc i negre.
La novel·la ‘Días oscuros’ de l’autor eivissenc Lluís Ferrer ha estat adaptada al còmic pel dibuixant Joan Escandell. L’obra conta la història d’un fet real que va tenir lloc a Eivissa durant la Segona Guerra Mundial, i ara s’ha convertit en dibuixos en blanc i negre.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició