Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
El representant de l'ONU ha reiterat el compromís de la institució amb la llibertat d'expressió i la protecció dels periodistes
Les primeres reaccions a la sentència a mort a cinc persones implicades en l’assassinat del periodista saudita, Jamal Khashoggi, no s’han fet esperar.
El Secretari General de les Nacions Unides, António Guterres, ha encarregat una investigació “imparcial i independent”. El representant de l’ONU ha reiterat el compromís de la institució amb la llibertat d’expressió i la protecció dels periodistes.
Ha insistit també en l’oposició frontal a la pena de mort per part de les Nacions Unides, i es demana esclarir, diu, les violacions als drets humans comeses en aquest cas.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT