MEDIA

‘La Paca, la matriarca de la droga’, IB3 preestrena la sèrie documental a Palma

L'acte serà demà dijous al teatre Catalina Valls i comptarà amb la presència de l'equip del film


IB3 preestrena el documental ‘La Paca, la matriarca de la drogademà dijous al teatre municipal Catalina Valls de Palma. La sèrie documentals, dirigit i guionitzat per Victòria Morell Salom, compta amb més d’una desena d’entrevistats que van exposant les parts del puzle de la història de la Paca: des de membres del cos judicial que participaren en diversos judicis contra el clan de la Paca, com el jutge José Castro o el fiscal antidrogues de les Illes Balears, Adrián Salazar; forces policials que investigaren els clans de la droga a Son Banya, com l’inspector en cap de la Policia Nacional, Antonio Suárez, o el cap de la Policia Judicial d’Informació, Francisco Martínez.

La minisèrie també compta amb la participació d’advocats que defensaren membres del clan de la droga com Agustí Aguiló i Gaspar Oliver, així com l’anàlisi periodístic dels millors experts que durant anys han informat sobre els casos vinculats a la Paca i el seu clan: Elena Serra, editora d’Informatius d’IB3; Benjamín Palau, periodista de tribunals al Diario de Mallorca; o Victor Malagón, periodista de Successos de l’Última Hora.

A l’acte de la preestrena comptarà amb la presència de la directora, Victòria Morell, el productor, Luís Ortas, el director d’IB3 Televisió, Joan Carles Martorell, i el director general d’IB3, Andreu Manresa. L’equip del documental, realitzat amb la col·laboració de Cinètica Produccions, es completa amb Agustí Torres, en la fotografia; Maria Calafat, en documentació i Luis Ozonas, com a grafista.

IB3 Televisió estrenarà la minisèrie documental el pròxim dimarts 25 de juny.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

Cercador |

recerca
cargando

| Emissió en Directe |