Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Aquest cap de setmana està marcat per la tornada dels evacuats a ca seva, i per les proves de retirada de lava on és possible fer-ho
La naturalesa comença a donar treva a la reconstrucció de La Palma, 15 dies després d’haver-se donat per aturada l’erupció del volcà. Aquest cap de setmana està marcat per la tornada dels evacuats a ca seva, i per les proves de retirada de lava on és possible fer-ho.
Aquest cap de setmana són molts els veïns que poden tornar a casa seva, aquella que van haver d’abandonar per precaució. Algunes s’han salvat de la lava per 50 metres.
S’estima que són prop de duesMIL persones que ja hi han pogut tornar, de les 7.000 que van ser evacuades durant el procés eruptiu de Cumbre Vieja. Es fan també proves per veure si es pot retirar la lava allà on s’ha refredat.
A barris com el de La Laguna, es repeteixen aquests dies les escenes de persones carregant mobles i recollint els seus estris per tornar a introduir-los dins les cases.
Una de les qüestions que més preocupa les administracions és la recuperació de les vies terrestres de comunicació.
L’emergència segueix activada a l’illa. Diferents professionals hi continuen amb les tasques de vigilància i seguiment de l’erupció.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte