Una mallorquina de la Flotilla queda detinguda a Israel per una presumpta agressió a una funcionària de presons
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts

Tots els tipus de fems van baixar al 2020 respecte de l'any anterior, excepte la fracció d'oli vegetal
La pandèmia ha alterat els hàbits dels menorquins quant a generació de residus. Tots els tipus de fems van disminuir al 2020 respecte de l’any anterior, excepte la fracció d’oli vegetal, que augmentà un 18%. Quant a la proporció de residus recollits separadament, ha millorat lleugerament.
Menorca encara és enfora del 50% de residus recollits de forma separada que marca la normativa vigent, però la pandèmia ha fet augmentar en sis punts la xifra del 33% que feia anys que estava estancada. Durant el 2020, es va generar un 20% manco de residus de vidre, de cartró i l’anomenada fracció resta. Curiosament, amb l’oli vegetal ha succeït el procés contrari, tot i que, en general, és el que més costa reciclar. Pel que fa a la temporada alta, el mes d’agost de 2020 va registrar una disminució del 24 per cent respecte del mateix mes de l’any anterior. L’agost d’enguany no ha arribat a les xifres de 2019. Per municipis, Es Migjorn Gran i Es Mercadal són els que més han reduït els residus generats respecte del 2019.
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat
Gràcies a la seva pressió, amb recollida de firmes, els nous aparcaments blaus que s'havien creat a dos carrers seran gratuïts per a residents